Monday, April 6, 2009

一个人的下午

Samson does make sense, loneliness does eat someone up..
n i'm tat someone..

haiz.. today go McD alone, stuck there for 3 hours with Chemistry PEKA..
yea.. mayb some of u say i too 无聊..
but these days i keep feeling tat loneliness atmosphere around me..
hmm.. dun talk bout tat 1st..
today at McD heard 2 songs tat till now still fresh in my head..
Malay老鼠爱大米 ... ><'' (wtf)
n a song which is last time Rui de Caller Ringtones.. forget wat song name..
aiyah duno la...

一个人
真的会想很多东西
包括一些该想的
和一些不该想的
也许真的我想太多吧
最近真的比较烦

该怎么说呢
以前
有个地方
我称它为我第二个家
还是很自豪的那种
但现在
我想我不再属于那里了

也许是误会
也许一切都只是我的问题
误会
既然都误会了
那么多解释干嘛
就让误会继续误会下去吧
我的问题?也许吧
但我想那真的不是什么大问题
是我的问题的话
那我就消失,离开啊
简单,方便,又快捷

我想
我人生的平衡点
又再次乱了
我一直以来都在靠自己
找出那个点
这次,也不会例外吧
希望不会

习惯了一个人撑
也许我是注定寂寞的那个人吧
扬言四海皆兄弟
或许是深夜处与寂寞对话的那个人吧

0 comments: