Sunday, November 16, 2008

Adults' arrogance

Note that this post may contain materials that are sensitive so some sensitive persons. Otherwise view this as a relieve of stress and has no relation whatsoever to your life. I have the right to say what I think as long as I am not hurting peoples with my words.

OK with that? If so you may proceed, or else don't even bother to read. :)

```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````

wahh tmd...
大人就是酱
自己做东西就是全世界最重要的事情
小一点的人做东西就不是东西啦
以为自己很厉害酱
你找回你中学的成绩单来给我看
不够好?
就 STFU lar
不要跟我多多声
我读书有我自己的方法
你不要拿你那种隔着1/4世纪的方法来大我

口水乱乱喷就厉害
拿点像样的证据出来
没有? then STFU, again

我现在要练习出去拿奖啊
你拿过的奖牌有我一半我就讲你厉害
整天就是那句“我不管你,总之你跟我xxxx”
你以为你是谁?慈禧太后?

开电脑就是打 game?
好心啦
放屁都放个像样一点的
我在开着 wikipedia
你跟我呱里呱叫飞着进来打扰我做东西
还要死要命逼我关电脑

算了啦
反正你们是对完的
做错事不用反省
因为你们是大人嘛

0 comments: